Fishhy fisshy fishhhh

Recently i've been reading
Flame of Recca

finished the whole 329 chapters in a day =.="
no life right? hahaa

i'm being random now
i found this page
where i found it quite funny

Somehow his name is joker

and he could think of fish food =.="
wtf...lol...

okays contunuing the randomness
after thinkin of fishfood
i felt i wanted to fish
and i headed off to Subang Lake
ALONE
*sobs*

joshua's not here so i can't fish with him
but nvm screw that
i fished at one of my favourite corners
and i managed to catch 3 Catfish

*not really what i was aiming for*
but well oh yeah i dont care
its still edible=)

Introducing:

Chung, Joshua and Nicholas

lol wtf?? =.="
i'm being so mean lol

Well it looks kinda small in this pics..
but guess the weight?
.
.
.
.
.
Chung weighed 3.7kg

Nicholas weighed 1.4kg

and Joshua weighed 1kg

This is the actual size of Chung =D

Jeng Jeng Jeng
its time to slaughter them already =)
wheee

it has became another happy fishing day

-outz-
2 comments

Popular Posts